Den 11. marts var en stor dag fordi det var vores Grundforløb 2 elevers tur til at komme retur på skolen.

De tre klasser skulle være rykket ind tilbage i januar og normalt plejer vi at kickstarte GF2 med en lille introtur.

I går tog vi revanche og vores seje undervisere havde planlagt en introdag for eleverne. Der var to store krav til dagen:
1: Eleverne skulle rystes sammen (ikke på tværs af klasserne som de plejer, men i deres primærgrupper som er klasserne)
2: Dagen skulle indeholde ALT andet end virtuel undervisning bag ?
Eleverne var delt i deres klasser og skulle sammen igennem nogle forskellige poster. Skoven blev omdannet til lasergame, frosne t-shirts skulle iføres, et bord skulle “bestiges”, tømmerflåder skulle bygges og en spand skulle sejles sikkert over voldgraven på tømmerflåden. Der blev samarbejdet og holdånden var sublim – det blev sågar til en svømmetur for holdets skyld ?
Dagen sluttede med underholdning i spisesalen og natløb omkring Lundbæk ?
Alt i alt en fantastisk dag med ? procent fysisk tilstedeværelse og 0 % virtuel undervisning ??